Startup-ul românesc de livrări rapide BeeFast, fondat în 2019 de patru antreprenori, a pornit ca o soluție de livrări rapide B2B și B2C, cu flotă proprie de curieri. Trei ani mai târziu, startup-ul care livrează în Brașov, București și Ilfov, adaugă o nouă linie de business.

”Începând de astăzi vom livra tehnologie. BeeFast, la bază, este o companie software. Așa am fost de la început și așa vom continua. Partea operațională a fost doar prima etapă din viziunea pe care o avem, aceea de a crea infrastructură pentru economia digitală”, precizează Cristian Grozea, CEO și unul dintre cofondatorii BeeFast

Prin această nouă etapă, BeeFast își deschide platforma către orice firmă de curierat sau companie care dorește să-și îmbunătățească operațiunile interne și are proprii curieri. Concret, în cazul unui restaurant care are proprii curieri, BeeFast îi va oferi infrastructura prin care își poate gestiona mai bine livrările și oferi celor care comandă de la el informații mai multe legate de livrare.

La o primă vedere, platforma le va oferi restaurantelor, supermarket-urilor sau altor business-uri care livrează bunuri cu proprii curieri, posibilitatea de a oferi clienților o experiență apropiată de cea oferită de Glovo, Tazz by eMAG sau Freshful. Clientul va avea o imagine clară a locului în care se află curierul și a duratei necesare livrării și va putea lua legătura direct cu curierul.

De partea cealaltă, restaurantul sau compania care livrează, are o imagine clară cu privire la comenzile pe care proprii curieri trebuie să le livreze, unde se află aceștia și care dintre ei ar fi indicat să preia următoarele comenzi. Curierii, pe baza funcției de geolocație, nu vor mai trebui să introducă manual locația clientului, ci aceasta va fi generată automat de aplicație.

Prețurile pe care BeeFast le are pentru a oferi tehnologia se împarte în patru categorii:

  • Start-up(54 de euro/lună și include 300 de task-uri, cu un cost de 0,20 de euro pentru fiecare task care depășește această bornă)
  • Small Business(149 de euro/lună și include 1.000 de task-uri, cu un cost de 0,17 euro pentru fiecare task care depășește această bornă)
  • Big Business( 359 de euro pe lună și include 3.000 de task-uri, cu un cost de 0,14 euro pentru fiecare task care depășește această bornă)
  • Enterprise(999 de euro/ lună și include 10.000 de task-uri, cu un cost de 0,12 euro pentru fiecare task care depășește această bornă).

În această etapă, BeeFast vizează și extinderea la nivel internațional, concentrându-se pe Regatul Unit al Marii Britanii, Spania, Germania și Olanda. Până la finalul anului își propun să ajungă la 500 de clienți pe această nouă linie de business.