”Ne-am concentrat în prima parte pe extinderea punctelor partenere Cargus și SHIP & GO, iar în a doua parte a anului vorbim de adăugare ca soluție de livrare out of home a lockerelor Cargus. În 2023 continuăm aceste direcții, dar vizăm și extinderea pe plan internațional”, precizează Andreea Radu.

Ea consideră că un magazin online ar trebui să se concentreze pe nevoile consumatorilor și să aleagă partenerii de curierat care pot răspunde acestora și pot oferi cea mai bună experiență de livrare.

”Cea mai bună experiență poate însemna o varietate a opțiunilor de plată, o varietate a soluțiilor de livrare, fie că vorbim de livrarea la adresă, fie că vorbim de opțiunea de livrare la un punct fix. În general, vorbim de soluții de livrare care să poată asigura un timp de ridicare cât mai scurt, un cost cât mai redus și o interacțiune minunată”, adaugă Andreea Radu.

Urmărește mai jos integral discuția pe care am avut-o cu Andreea Radu în cadrul interviurilor ecomTEAM 2022.

Sursa foto: UDR Ovidiu