Comenzile, în valoare de minimum 70 de lei, se plasează din aplicația FAN Delivery, unde sunt listate peste 10.000 de produse din hipermarketul fizic cora. Echipele FAN Delivery asigură livrarea în maximum 90 de minute.

Comenzile sunt pregătite de echipa cora dintr-o varietate mare de produse alimentare și nonalimentare, la prețurile din magazinul fizic. Contravaloarea transportului va fi de 1 leu în primele 60 de zile calendaristice de la lansarea serviciului FAN Delivery pentru cora. Serviciul este disponibil pentru început în București și Cluj, plasarea comenzilor fiind posibilă zilnic între orele 08:00 – 21:00. Vor fi incluse în opțiunea de comandă cu livrare rapidă și magazinele de conveniență cora Urban din București.

”Viteza ne guvernează viața și a devenit esențial să ne putem gestiona timpul cât mai bine. cora lucrează de mulți ani la dezvoltarea proiectului eCommerce pentru că am anticipat interesul clienților pentru online.”, a spus Claudia Badea, eCommerce and Cross-Channel Director, cora România.

„cora este unul dintre partenerii relevanți din retailul românesc alături de care dorim să creștem și să ajungem în cât mai multe gospodării din România.”, a declarat Dragoș Arnăutu, CEO FAN Delivery.

Pentru a optimiza serviciul de comenzi online, cora a lansat anul acesta noul site www.cora.ro, o investiție de 0,5 milioane de euro, iar oferta multicanal a fost extinsă prin adăugarea în portofoliu, pe lângă cele 10 hipermarketuri, a unui concept nou, de proximitate și online, cora Urban, cu 5 astfel de magazine deschise în prezent.