DealWise a fost lansat oficial în vara lui 2020 și a fost dezvoltată de către o echipă internațională în cadrul departamentului de inovație al grupului ING.

DealWise este prezentă în acest moment în 3 țări, sub diferite denumiri: DealWise pentru clienții ING Germania, ING+deals pentru clienții ING Belgia și ING Bazar pentru clienții ING România (în urma migrării din anul 2022 a platformei ING Bazar în familia DealWise). Astăzi, la nivel internațional, sunt peste 1.5 milioane de utilizatori (clienți ING) înregistrați în platforma DealWise, care fac zilnic cumpărături cu cashback de la peste 1.000 de branduri internaționale.

”În România, una dintre componentele acestei platforme globale, aplicația de sine stătătoare DealWise, adresată oricărui utilizator din România indiferent de banca emitenă a cardului, va înceta să mai fie activă începând cu luna iunie, obiectivul principal fiind dezvoltarea platformei ING Bazar pentru clienții băncii”, au declarat reprezentanții ING Bank România.

ING Bazar este un serviciu oferit clienților ING Bank România încă din anul 2015, prin intermediul căruia clienții băncii au acces la oferte de cashback la numeroase magazine, atât online, cât și offline. În anul 2022, ING Bazar a fost migrat pe platforma DealWise, pentru a beneficia atât de tehnologie și funcționalități noi, cât și de o interfață mai prietenoasă și mai simplă, pentru o funcționare mai performantă. În urma acestei tranziții, întreaga experiență de utilizare a platformei ING Bazar s-a îmbunătățit, inclusiv la nivel de produs și tehnologie, Bazar funcționând acum pe platforma DealWise, exclusiv pentru clienții ING Bank România.

Potrivit declarațiilor făcute de reprezentanții DealWise pentru wall-street.ro la înființarea platformei, experiența echipei locale în zona de retail și dezvoltare de software pentru comerțul online este și unul din motivele pentru care platfoma a fost lansată prima dată în România.

Sursa foto: shutterstock