Când vine vorba despre metoda preferată de livrare, în prima jumătatea a anului, clienții au optat pentru flexibilitatea și predictibilitatea oferite de livrarea în proximitate, la easybox. În medie, 63% dintre cumpărăturile obișnuite sunt livrate la unul dintre cele peste 3.800 de lockere easybox din țară.

Wall-street.ro organizează, pe 21 și 22 septembrie, evenimentul „ecomTEAM 2023 - Is your online shop ready to go global?”, ediție ce se va concentra pe extinderea la nivel internațional a magazinelor online românești, dar și pe dezvoltarea cât mai accelerată a acestora la nivel local. Președintele și cofondatorul Ecommerce Europe, Wijnand Jongen, sau Filip Susfal, Business Development Specialist Allegro, sunt printre speakerii de top confirmați la ediția din acest an, ce se va desfășura la Qosmo Hotel din Brașov. Înscrie-te AICI.

În topul categoriilor de produse care au înregistrat creșteri de comenzi cu peste 20% în primele șase luni ale acestui an, comparativ cu anul anterior, se numără produsele de îngrijire a casei și grădinii, produsele de îngrijire personală, jucăriile, cafeaua și ceaiul, produsele pentru animale de companie. De asemenea, clienții au comandat cu 10% mai mult din categorii precum băuturi, haine și încălțăminte, dar și cărți.

Topul categoriilor cu cele mai mari creșteri în primele șase luni din 2023:

  • Produse de casă și curățenie a casei
  • Produse de igienă personală
  • Produse de beauty
  • Jucării
  • Cafea și ceai
  • Pet Shop
  • Băuturi
  • Încălțăminte
  • Cărți

Sursa foto: eMAG