Fashion House Outlet Centre București a înregistrat o creștere de 10,9% a cifrei de afaceri în 2019, cel mai mare record înregistrat de companie de la deschiderea din 2008.

Localizat în West Park Retail Militari, centrul a adăugat 5 tenanți noi ce au închiriat în 2019 peste 1500 de metri pătrați și a înregistrat extinderea a două brand-uri ancoră.

Creșteri au fost înregistrate și în ceea ce privește numărul de vizitatori, mai mare cu 3,3% comparat cu anul anterior. Suma medie cheltuită de clienți a crescut cu 7,4%, iar rata de conversie a fost de peste 70% - cea mai mare rată din segmentul de retail de fashion din România.

Portofoliul de brand-uri s-a diversificat cu magazine precum Iconic Beauty, Sizeer, Coccodrillo, Marc O’Polo, River Woods și Pase Bag, cele 5 branduri noi din portofoliul Fashion House Outlet Centre București și Adidas și Cavaliere -două din brand-urile ancoră ale centrului care și-au dublat, respective triplat suprafețele.

Oferta pentru consumatori a fost completată și de prezența a 3 noi operatori pe zona de convenience – o insula cu parfumuri operate de Sensiro ocupă 15 metri pătrați, Double You completează oferta centrului pe zona de accesorii pentru femei cu o insulă de 20 de metri pătrați, iar Euronet le oferă posibilitatea vizitatorilor de a retrage bani cash.

Oferta diversificată a condus la creșterea suprafeței comerciale cu 9,6% și a valorii medii a tranzacțiilor cu 7,2%.

“2019 a fost un an excepțional de creștere pentru noi în cadrul Fashion House. Urmând tendința favorabilă din 2018, anul trecut a depășit toate așteptările noastre și le mulțumim în primul rând partenerilor noștri prezenți în centru și clienților pentru că au făcut posibile rezultatele fără precedent ale centrului din West Park Retail Militari. Cererea pentru centre profesionale de tip outlet este subliniată de brand-urile care doresc să se alăture mix-ului de retail, precum și de creșterile înregistrate de vânzări și de trafic. Suntem pregătiți să primim noi brand-uri alături de noi și în 2020.” a afirmat Sorin Ioan Blaga, retail operations director for Fashion House România și general manager Liebrecht & wooD România.

Fashion House Group are în plan deschiderea celui de-al doilea centru de tip outlet în partea de Est a Bucureștiului, pe Autostrada A2, în Fundeni, lângă lacul Cernica, ale cărui lucrări de construcție au început în acest an. “Încurajați de popularitatea ofertei pe care Fashion House o prezintă clienților în România și de loialitatea clienților noștri, am luat decizia de a construi al doilea centru profesional de tip outlet în România.” a declarat Brendon O’Reilly, managing director FASHION HOUSE Group.

Localizat în partea de Est a Bucureștiului acesta va deveni cel de-al 7-lea centru Fashion House dezvoltat de Liebrecht & wooD în Europa, după deschiderea centrului din St. Petersburg, Rusia, la finalul anului trecut.

Fashion House Group (FHGR) ieste unul dintre jucătorii de top la nivel european pe segmentul outlet și cel mai mare dezvoltator/ operator din zona CEE și Rusia cu un portofoliu extins de centre de tip outlet deschise pe piețele emergente. Portofoliul de proiecte livrate de FHGR include 6 centre FASHION HOUSE Outlet în Polonia, România și Rusia. Suprafața totală închiriabilă deținută de FHGR este de peste 100.000 de metri pătrați.

Fashion House Group este parte din Liebrecht & wooD Group, un dezvoltator european de renume. De peste 25 de ani, grupul Liebrecht & wooD este prezent în Polonia, în România și în Rusia unde dezvoltă clădiri de birouri, spații de retail și proiecte industriale ce însumează suprafețe de peste 500.000 de metri pătrați.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri