Acest articol face parte din proiectul editorial Fine Living by Mastercard în care vom spune povestea brandurilor premium din România. Prin Mastercard Premium Collection, posesorii de carduri Mastercard Gold, Platinum, World și World Elite beneficiază de 10% cashback din nota de plată în restaurant și/sau cazare, când fac o plată de minim 400 lei la ATRA DOFTANA Boutique hotel cu cardul înscris în program.

Atra Doftana este un resort de lux amplasat pe Valea Doftanei, în apropiere de Lacul Paltinu, județul Prahova. Povestea acestui loc a început în 2011 când Emil Munteanu, IT-ist și bucureștean get-beget, a vrut să înființeze o oază de liniște, departe de traficul din Capitală. Acesta spune că a învățat că la baza oricărui business turistic stă ceva mai valoros decât o clădire sau un concept, și anume - omul. Emil povestește cât de important este pentru un antreprenor să fie acceptat în comunitatea unde vrea să își deschidă o afacere, dar și de importanța integrării acelor oameni.

Afacerile din turism nu sunt ușor de construit, iar aici nu mă refer la a pune pe picioare o clădire. Un astfel de business înseamnă servicii, deci, constă de fapt în oameni. Nu poate fi un business ușor dacă nu ai oameni.

Emil Munteanu, fondator Atra Doftana

Țara noastră se confruntă cu un exod al turiștilor, majoritatea românilor preferă să plece în străinătate pentru concediu și să întoarcă spatele obiectivelor de la noi. Cu toate acestea, Emil spune că vede o dezvoltare pe această latură, iar la bază stau antreprenori care se gândesc mai mult decât la cifre atunci când construiesc o afacere.

Turismul din România nu este despre Mamaia, avem multe alte valori. Chiar cred că turismul din România merită mai mult și că poate fi dezvoltat. Recomand să se deschidă cât mai multe business-uri de turism din România: nu e îndeajuns să dezvolți turismul, trebuie să crești o comunitate. Dacă antreprenorii vor avea grijă și de comunitate, creșterea turismului va fi organică și bine așezată” adaugă Emil Munteanu.

Urmăriți întreaga discuție în materialul video de mai jos:

Fiți cu ochii pe seria Fine Living, by Mastercard și wall-street.ro. În episoadele care urmează, vom afla și alte povești ale brandurilor premium din România.

Cum poți să primești cashback automat când faci alegeri premium

Proiectul editorial Fine living are loc în contextul lansării Mastercard Premium Collection, primul program de cashback automat al Mastercard, dedicat segmentului Premium din România, care conectează posesorii de carduri la o rețea națională de peste 70 de parteneri dintr-o gamă variată de domenii. TEILOR, Nike, Sabon, FREYWILLE, Max Mara, Mamizza și M60, Le Bistrot Français, La Finca by Alioli și Zăganu sunt doar o parte dintre partenerii atent selectați, dintr-o varietate de domenii și arii de interes pentru consumatorii locali: de la fashion, beauty și bijuterii la delicii culinare & restaurante, precum și home & deco.

Pentru a beneficia de cashback de până la 15% la comercianții din program, posesorii de carduri Mastercard Gold, Platinum, World și World Elite, destinate persoanelor fizice și emise în România, au de parcurs următorii pași:

  • Crearea unui cont de utilizator pe platforma www.priceless.com;
  • Înrolarea unui card premium eligibil pe pagina programului Mastercard Premium Collection;
  • Achitarea produselor sau serviciilor de la partenerii Mastercard, cu cardul Premium înrolat.
  • După îndeplinirea acestor pași, deținătorii de carduri Premium vor primi banii înapoi pe cardul cu care au efectuat plata în rețeaua de comercianți parteneri, conform coordonatelor ofertei comerciale. Un deținător de card poate înscrie oricâte carduri de debit sau de credit eligibile în programul Mastercard Premium Collection pentru a beneficia de cashback atunci când plătește cu orice card înrolat cu succes.

Sursa foto: Wallstreet.ro