Compania Coca-Cola a fost amendata in Ungaria pentru o campanie publicitara in care apar cupluri formate din persoane de acelasi sex. Departamentul de Protectie a Consumatorilor a precizat ca a fost incalcata o prevedere din Legea privind publicitatea care interzice reclamele care ar putea afecta dezvoltarea fizica, mentala, emotionala sau morala a copiilor si adolescentilor, potrivit hungarytoday.hu.

Este vorba despre o campanie publicitara lansata in luna august de compania Coca-Cola, cu afise care promovau acceptarea iubirii intre persoanele de acelasi sex. Campania a generat o serie de critici, un deputat FIDESZ cerand chiar ca boicotarea produselor Coca-Cola.

Compania a reactionat atunci printr-o declaratie in care sublinia ca „toti suntem egali, indiferent de nationalitate, religie, sex, varsta, etnie, limba vorbita, hobby-uri si opinii” si ca „atat heterosexualii, cat si homosexualii au dreptul sa iubeasca persoana pe care o aleg, asa cum este mai bine pentru ei”. O saptamana mai tarziu, Coca-Cola si-a schimbat afisele campaniei publicitare #loveislove cu unele in care sunt sticle cu desene curcubeu. Compania spus ca acest lucru nu s-a intamplat din cauza criticilor, ci pur si simplu este vorba de „a doua faza” a campaniei, care a fost planificata in acest fel.

Cu toate acestea, a fost lansata o petitie impotriva campaniei, semnatarii sustinand ca aceasta „popularizeaza homosexualitatea cu ajutorul reclamelor”.

Acum, Coca-Cola a declarat pentru 24.hu ca a primit o amenda de 500.000 de forinti (1591 de euro), pentru ca aceste afise pot afecta dezvoltarea fizica, mentala, emotionala si morala a minorilor. Pe langa amenda, compania a primit interdictie de a continua campania publicitara. Compania a anuntat ca va contesta decizia.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri