
Este vorba despre o campanie publicitara lansata in luna august de compania Coca-Cola, cu afise care promovau acceptarea iubirii intre persoanele de acelasi sex. Campania a generat o serie de critici, un deputat FIDESZ cerand chiar ca boicotarea produselor Coca-Cola.
Compania a reactionat atunci printr-o declaratie in care sublinia ca „toti suntem egali, indiferent de nationalitate, religie, sex, varsta, etnie, limba vorbita, hobby-uri si opinii” si ca „atat heterosexualii, cat si homosexualii au dreptul sa iubeasca persoana pe care o aleg, asa cum este mai bine pentru ei”. O saptamana mai tarziu, Coca-Cola si-a schimbat afisele campaniei publicitare #loveislove cu unele in care sunt sticle cu desene curcubeu. Compania spus ca acest lucru nu s-a intamplat din cauza criticilor, ci pur si simplu este vorba de „a doua faza” a campaniei, care a fost planificata in acest fel.
Cu toate acestea, a fost lansata o petitie impotriva campaniei, semnatarii sustinand ca aceasta „popularizeaza homosexualitatea cu ajutorul reclamelor”.
Acum, Coca-Cola a declarat pentru 24.hu ca a primit o amenda de 500.000 de forinti (1591 de euro), pentru ca aceste afise pot afecta dezvoltarea fizica, mentala, emotionala si morala a minorilor. Pe langa amenda, compania a primit interdictie de a continua campania publicitara. Compania a anuntat ca va contesta decizia.
In lipsa unui acord scris din partea InternetCorp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Coca-Cola, amendata in Ungaria pentru o reclama in care apar cupluri de acelasi sex.