”Suntem pe locul doi din punct de vedere al vanzarilor (n.r. la nivel de grup). Planul nostru este sa mergem catre offline. Acum ne cautam locatie. Primul magazin offline Answear trebuia sa se deschida in aceasta toamna, dar nu este o abundenta de spatii comerciale”, a declarat Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.

Answear va intra cu mai multe magazine incepand din anul 2020, tinta fiind centrele comerciale.

”Nu avem de gand sa intram cu un singur magazin. Ne gandeam sa fim prezenti la nivel national cu mai multe puncte”, a adaugat Radu.

Answear este magazinul online originar din Polonia. Cu o istorie de 8 ani in piata de eCommerce europeana, grupul este prezent in tari precum Cehia, Ucraina, Ungaria, Slovacia si Romania. In Romania, Answear.ro ofera peste 300 de branduri de haine, incaltaminte si accesorii de la nume sonore precum Nike, Adidas, Under Armour, Tommy Hilfiger, Pepe Jeans, Diesel, US Polo, Guess, Trussardi, Calvin Klein sau Michael Kors, DKNY si New Balance.

Evenimentul retailArena se adreseaza atat marilor lanturi de retail, magazinelor online, cat si furnizorilor de servicii, specialistilor in logistica si marketing, proprietarilor de spatii comerciale si producatorilor din FMCG. retailArena 2019 este un eveniment sustinut de: Carrefour Romania, eMag, VTEX, Fan Courier, Mastercard, CustomSoft, Iulius Town, Metro, Answear.ro, Enterprise Concept, Filip & Company, La doi Pasi, Hervis, Leverage, ING, SAP, Colliers, JYSK, Danone, Cushman & Wakefield Echinox, Quik, Cris-Tim, Mondelez, Kik, Environ si Altex.

Sursa foto: Ovidiu Udrescu