Vanzarile Carrefour in Romania au fost, in 2019, de 2,2 miliarde de euro, in crestere cu 7,5% comparativ cu anul anterior, fata de care retailerul raporteaza si o crestere like-for-like (LfL) de 3,6%, adica vanzarile generate de magazine deschise de cel putin 12 luni, se arata intr-un raport financiar al companiei.

In al patrulea trimestru din 2019, Carrefour Romania a generat vanzari de 633 de milioane de euro, cu 4,5% mai mult decat anul anterior, raportand o crestere like for like de 4,5%. In Romania, cresterea a fost generata, in special, de succesul formatului Supeco. Din totalul de opt magazine Supeco deschise de Carrefour in perioada octombrie-decembrie, sase au fost in Romania, unul in Polonia si unul in Franta, numarul acestora ajungand la 54.

In total, grupul francez, prezent in Europa, America Latina si Asia, a avut vanzari de 80,7 miliarde de euro, raportand o crestere de 3,1% si o crestere like-for-like de 3,1%.

Romania se numara printre tarile in care Carrefour a avut o crestere a segmentului like-for-like, aici fiind mentionate Brazilia, Argentina, Polonia si Taiwan.

Vanzarile de produse organice ale grupului Carrefour au crescut cu 25% in 2019, ajungand la 2,3 miliarde de euro, in timp ce vanzarile online s-au majorat cu 30%, ajungand la 1,3 miliarde de euro.

Brandul Supeco, care face parte din grupul Carrefour, are 24 de magazine la nivel national, in Reghin, Bals, Craiova, Focsani, Galati, Giurgiu, Hunedoara, Ramnicu Valcea, Slatina, Targoviste, Baia Mare, Iasi, Gheorgheni, Sibiu, Bucuresti, Cluj, Satu Mare, Sfantu Gheorghe, Constanta, Brasov si Piatra Neamt.

Grupul Carrefour are peste 10.100 de magazine in 34 de tari. In Romania, retailerul are 346 de magazine dintre care 35 hipermarketuri 'Carrefour', 262 supermarketuri (221 magazine 'Market' si 41 magazine 'Express Orange'), 42 magazine de proximitate 'Express', 8 magazine de proximitate 'Contact', cat si un magazin online pe www.carrefour.ro. Carrefour a incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri de 10,56 miliarde de lei, in crestere cu 10% fata de anul precedent.

Sursa foto: Facebook Carrefour