Consumatorii vor putea cumpăra din Mega Image gama de produse ready to drink pe bază de cafea: ESPRESSO Macchiato, CAPPUCINO Macchiato și LATTE Macchiato, ambalate în sticle de 230 ml. Acestea sunt disponibile în 150 de magazine Mega Image.

Compania a început să lucreze la acest proiect în 2020, atunci când contextul pandemic a făcut dificil accesul celor din comunitatea 5 to go la produsele din cafenele.

Produsele sunt dezvoltate în Polonia, cu un partener local. Pentru 2021, planul este de a câștiga cotă de piață pe segmentul de produse RTD din cafea, pentru ca în 2022 să poată consolida poziția la raft și să avanseze în preferințele consumatorilor.

„Retailul va rămâne o prioritate pentru noi, prin creșterea accesibilității și dezvoltarea de noi game”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

Compania vrea să mai lanseze la sfârșitul acestui an o gamă vegană de biscuiți, fărăr zahăr adăugat, gluten, cu conținut ridicat de fibre, care vor fi disponibi în patru arome.

5 to go însumează în acest moment peste 250 de unități deschise la nivel național, iar obiectivele grupului sunt de a depăși 300 până la finalul anului 2021, cu accent pe dezvoltare masivă la nivel regional și consolidare în capitală.

Sursa foto: 5 to go