Prezența în online e că vaccinul în această perioada, nu îți dă o garanție că nu te îmbolnăvești, dar te ajută să treci peste mai ușor. Sunt, cu siguranță foarte multe cazuri în care prezența online poate fi o gură de oxigen, de supraviețuire a unui business cu tradiție, un producător sau un creator care era obișnuit că oamenii să îi calce pragul și acum nu se mai întâmplă.

Am văzut în primăvară anului trecut o foarte mare varietate de business-uri care au fost forțate brusc să treacă în online fără orice altă opțiune. Dar asta fost o etapă care cred că s-a încheiat, eu nu aș mai privi digitalizarea ca un termen de supraviețuire pentru business, ci mai curând ca o oportunitate ratată de un retailer care refuză să între în online”, a declarat Arthur Rădulescu, fondator și CEO MerchantPro, în cadrul retailArena 2021, una dintre cele mai importante conferințe de business dedicate industriei de retail, FMCG și eCommerce.

retailArena 2021: A Game of The Future, powered by Retail.ro și wall-street.ro, îl are ca Main Partner pe VTEX, iar Online Commerce Day Partner este FAN Courier. P3 Logistic Parks, Carrefour și Upswing sunt Gold Partners, DWF, eSolutions, Gun Media, Jysk, GLAMI, Iulius, Altex, eMAG Marketplace, SoftOne, Signify și Agroland sunt Silver Partners, iar Environ, Karcher, Simplify by KLG, BeeFast, MTH Digital, MerchantPro, Optimized, Colosseum și Nespresso sunt sponsori ai evenimentului.