Intrebari Preliminare

Adresa de contact a companiei:

Str. Putul lui Zamfir, nr.17, sector 1
011681Bucuresti
ROMANIA
Tel/Fax: +4021 2305553
+4021 2305552
e-mail: office@qbpromotion.ro
www.qbpromotion.ro

Numele agentiei:QB Promotion & Advertising

Anul infiintarii: 2001

Director General/Manager: Razvan Warinschi

Numar angajati: 22

Portofoliu clienti:

Coca-Cola,
Centrul Comercial Orhideea, Centrul Comercial Feeria, Centrul Comercial Carrefour Colentina, Comercial Carrefour Brasov, Comercial Carrefour Ploiesti, Centrul Comercial Esplanada, Centrul Comercial Tom,
Masterfoods,
Wizrom,
Kiss FM,
Samsung,
Boom,
Brinkers,
Sensiblu.

Cifra de afaceri pe 2005: 1 680 000 euro

Descrierea (mai) detaliata a agentiei de publicitate

1. Domenii de specializare ale agentiei

1. Promotii & evenimente: strategie, concept si implementare
2. Productie publicitara: concept si productie
3. Media: buying & planning
4. PR
5. Strategie de marketing
6. Creatie

2. Structura pe departamente a agentiei

1. Client Service
2. Field
3. Productie
4. Creatie
5. Media
6. Financiar

3. Campaniile realizate anul acesta (aici o sa va rog sa specificati numele clientului si data lansarii campaniei)

1. Marcheaza si Coca-Cola te premiaza / Coca-Cola / 15 Mai 2006
2. Gusta viata pe gheata / Coca-Cola / 04 Iulie 2006
3. Zona Coca-Cola / Coca-Cola / 22 Iulie 2006
4. Bamboocha Mango Beats / Coca-Cola / 24 Februarie 2006
5. Aniversare Colentina / Centrul Comercial Carrefour Colentina
6. Orhideea, 3 ani de tinerete (Aniversare Centru) / Centrul Comercial Orhideea
7. Decoreaza Primavara / Centrul Comercial Orhideea
8. Fidel Esplanada (Aniversare Centru) / Centrul Comercial Esplanada Cora
9. Multe altele.

4. Punctele forte ale agentiei

QB Promotion & Advertising este o agentie tanara in expansiune accelerata. Echipa agentiei se dezvolta permanent atat din punctul de vedere al structurii cat si al nivelului profesional. Managementul QB Promotion & Advertising este orientat catre cresterea calitativa a serviciilor agentiei prin instruirea profesionala, dezvoltarea personala a membrilor echipei dar si prin dezvoltarea de parteneriate cu clientii sai.

5. Punctele slabe ale agentiei

Incarcare foarte mare a agentiei in acest moment.

6. Palmares

Primul patinoar de gheata sintetica din Romania.
Prima raportare de campanie on-line, actualizata si accesibilia in orice moment.

Test de aderenta publicitara

Care este filosofia, moto-ul, agentiei “QB Promotion & Advertising”, dupa care se ghideaza angajatii?

Clientii nostri sunt partenerii nostri.
Activitatea in cadrul agentiei este orientata strict pe rezultate si este evaluata ca atare. Cand vorbim de rezultate, ne referim atat la rezultate pe fiecare dintre conturile agentiei, pe fiecare proiect in parte, cat si la reusitele de dezvoltare ale fiecarui membru. Echipa QB Promotion este constienta de obiectivele ei asumandu-si, in acelas timp, si obiectivele partenerilor sai. Pentru noi, succesul inseamna reusita partenerilor nostri.

Care sunt metodele specifice agentiei “QB Promotion” de a comunica eficient cu clientii?

Departamentul de Client Service este responsabil de comunicarea cu clientii agentiei. In vederea perfectionarii acestui proces, departamentul de Client Service este pregatit in doua directii profesionale: cunostinte de business pentru intelegerea afacerii clientului si cunostinte de management de consultanta si management de proiect. In acest fel, fiecare membru al echipei de Client Service este un profesionist care intelege si urmareste obiectivele clientului si il ajuta pe acesta sa si le atinga prin informatie, planificare strategica si metode de aplicare.

Ganditi-va ca aveti in fata un client important, ce strategii ati alege pentru a va “vinde” cat mai bine?

QB Promotion & Adverstising nu vinde, ci ofera solutii analizate din perspectiva eficientei, cost versus beneficii. In aceasta maniera, QB Promotion & Adverstising, aduce, prin proiectele sale, profit partenerilor sai.