Toyota Prius este masina care isi face proprietarii americani cei mai fericiti, potrivit celui mai recent sondaj al Consumer Reports, urmata indeaproape de Chevrolet Corvette.

In mod normal, pentru publicul american, cele mai satisfacatoare masini sunt cele cu performante remarcabile, cu exces de cai putere si sferturi de mila inghitite in cateva secunde, dar grija pentru portofelul propriu a indreptat satisfactia spre modele hibrid, care consuma mai putin.

Circa 95% dintre posesorii de Prius au raspuns ca si-ar cumpara din nou aceeasi masina, in timp ce 93% dintre posesorii de Corvette se declara fanii acestui model.

Prius este un hibrid benzina/energie electrica, foarte popular printre familisti si ecologisti. La polul opus se regaseste un muscle-car emblematic pentru SUA, un Vette cum este alintat de pasionati. Observam ca ce doi colosi Toyota si GM se lupta corp la corp pana si in sondajele satisfactiei clientilor, nu numai in statisticile de vanzari.

Ford Mustang GT si-a revendicat locul al treilea in clasamentul general al Consumer Reports.

Americanii nu se dezic. Toate modelele Made in USA care apar in sondaj au motoare mari,V-8, si sunt proiectate pentru viteza.

La rubrica cel mai putin satisfacatoare, adica masini pe care mai putin din jumatate dintre posesori le-ar cumpara din nou s-au clasat 21 de masini, dintre care 14 sunt americane. In aceasta lista regasim si camionetele Mazda B-Series, o varianta pseudo-japoneza a cunoscutului Ford Ranger.

Topul satisfactiei, in ordinea punctajului obtinut:

Masini de familie:

Toyota Prius
Subaru Legacy GT
Volkswagen Passat TDI
Toyota Camry
Honda Accord
Honda Accord Hybrid

Clasa mare:

Toyota Avalon
Chrysler 300C

Sursa: http://www.baniinostri.ro/stiri/article.php?ContentID=1052

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri