Vanzarile Ford din luna martie se ridica la 1210 unitati, ceea ce reprezinta o egalare a volumului intregului trimestru intai al anului 2006 si o crestere cu 127% fata de luna martie a anului trecut.

In ansamblu, vanzarile Ford in Romania reprezinta mai mult decat dublul aceleiasi perioade a anului 2005 (2603 unitati fata de 1220), conform analizelor finalizate de echipa Romcar, Reprezentantul marcii Ford in Romania.

Ponderea pietei autovehiculelor de import in total piata auto (incluzand autovehiculele de fabricatie interna) a crescut dupa primul trimestru la 49% fata de aproximativ 45% inregistrata la finele anului 2005.

Vanzarile record din luna martie au condus la o cota de piata Ford de 10% raportat la piata autovehiculelor de import din aceasta luna. Fata de aceeasi perioada a anului trecut cota de piata Ford la finalul primului trimestru a crescut de la 6% la peste 9%.

"Prin eforturile conjugate ale distribuitorilor nostri din intreaga tara, am inregistrat o tendinta ascendenta la toate modelele din gama si ne bucuram ca fiecare, in clasa specifica, performeaza conform asteptarilor noastre si chiar mai mult," a declarat Catalin Gavra, Director General al Romcar. In luna martie a anului curent, vanzarile la Ford Fiesta si Mondeo au crescut substantial fata de luna precedenta - cu 90 si respectiv 341,17 la suta, in timp ce Ford Focus si Focus C-Max au crescut cu 21,52 si respectiv 66,66 la suta. Pe segmentul autovehicule comerciale medii Ford Transit a inregistrat vanzari de 229 de unitati numai in luna martie, fapt ce a intarit pozitia sa de lider de piata in segmentul sau.

Citeste si:

Pe ansamblu, modelele Ford Transit si Ford Connect raman numarul 1 in competitia autovehiculelor comerciale usoare si medii. Calitatea produselor Ford, completata cu imbunatatirea continua a calitatii serviciilor furnizate de reteaua dealerilor Romcar - Ford sunt principalele elemente care au condus la aceste rezultate - declara Catalin Gavra.

Aceasta declaratie este sustinuta si de studiul recent realizat de Departamentul de Relatii cu Clientii al Romcar ale carui rezultate confirma cresterea satisfactiei clientilor.

"Mai sunt cu siguranta multe de realizat in aceasta directie dar grija fata de client este principalul obiectiv al echipei Ford in Romania," spune Catalin Gavra.

Romcar aduce pe piata romaneasca 11 modele Ford, atat din gama autoturismelor cat si din cea a autovehiculelor comerciale usoare. Ford Motor Company este unul din liderii industriei mondiale de automobile, activitatile sale de productie si distributie desfasurandu-se in peste 200 de piete localizate pe sase continente.