Noua Fabia

SK 250 este numele de cod al noii versiuni Skoda Fabia. Producatorul ceh doreste sa lanseze masina la salonul auto de la Geneva, de anul viitor, concomitent cu intrarea modelului pe piata.

Pretul de vanzare al noului model este estimat la aproximativ 10.000 euro. SK 250 va beneficia de optiuni premium: transmisie integrala si motor supraalimentat pe benzina.
Pentru inceput SK 250 se va comercializa doar in varianta hatchback.

Inainte ca SK 250 sa isi faca aparitia pe piata, Skoda are programat pentru luna septembrie a acestui an lansarea primului sau minivan, Roomster.

Skoda intentioneaza sa lanseze Fabia pe piata indiana. Pentru moment, insa, miscarea este considerata inoportuna de catre CEO Skoda, Detlef Wittig, avand in vedere taxele foarte mari percepute de guvernul indian pentru masinile mai lungi de 4 metri. Lungimea modelului actual Fabia este cu putin peste patru metri, iar SK 250 este prevazuta sa masoare doar 3,9 metri.

Primul SUV Skoda

Wittig a declarat: Conceptul SUV, Yeti are unda verde pentru a intra in productie. Va aparea pe piata cel mai devreme in primavara lui 2009. Productia lui Yeti are la baza o serie de componente produse pentru modelele Fabia si Octavia.

Detlef Wittig, unul dintre cei mai importanti oameni in istoria moderna a Skoda si initiatorul proiectului SUV se va retrage din activitate in toamna acestui an, cand va implinii varsta de 65 de ani, legea nemaipermitandu-i sa continue activitatea.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri