Unul dintre cei mai importanti producatori de componente auto din Europa de vest, Magna International, este pe cale sa produca o maina ieftina. Scopul acestei decizii este acela de a demonstra marilor branduri auto ca masini precum Loganul, produs de Renault in Romania, se poate produce si pe alte piete, cu o atenta aupraveghere a costurilor. Magna International isi are principala unitate de productie in Austria, la Gratz, unde lucreaza subansamble pentru Mercedes, Chrysler si Jeep, toate branduri ale DaimlerChrysler.

Siegfried Wolf, co-presedintele companieie austriece a subliniat ca: Loganul a fost prima masina la care s-a reusit atingerea plafonului de costuri de productie propus initial. Renault si-a propus un cost de productie de 3000 pana la maximum 3773 de euro si l-a atins.

Wolf si-a indreptat atentia catre piata din Rusia, unde forta de munca are costuri mult mai reduse in comparatie cu Europa de vest. Mai mult, dorinta austriecilor este intampinata cu interes de guvernul rus care doreste sa construiasca o masina nationala mai ieftina, o contracandidata la oferta brandurilor internationale.

Magna International a dezvoltat procese tehnologice si proceduri de lucru ce pot scadea costul de productie al oricarui vehicul cu aproximativ 10 procente. In aceste conditii, insa, o masina cu costuri la fel de mici ca Dacia Logan nu poate fi produsa in Austria sau oriunde in Europa de vest si America pentru ca forta de munca este mult prea scumpa.





Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri