“Este o dubla provocare. Pe de-o parte, voi face marketing in „casa” marketingului (Marea Britanie), testand si experimentand instrumente noi, mai ales in zona de comunicare online. Pe de alta parte, am ocazia de a activa pe a doua piata din Europa ca marime. Sper, cu echipele de aici, sa fac din marca Dacia un jucator de luat in seama pe piata din Marea Britanie”, a declarat Bordeanu.

(39 ani) este absolvent al Facultatii de Cibernetica din cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti si are o experienta de 16 ani in marketing. Si-a inceput cariera in domeniu la Reckitt Benckiser, in departamentul de marketing. Ulterior a lucrat la agentia de publicitate Lowe Lintas, ca account executive, iar mai apoi, la Danone, ca brand manager, senior brand manager si marketing manager.

In 2006 s-a alaturat echipei importatorului Toyota in Romania, unde a ocupat mai multe functii: director de marketing, director comercial si director al marcii Lexus pentru divizia Balcani. In 2010 a preluat functia de director de marketing in cadrul Renault Commercial Roumanie pentru marcile Dacia si Renault. Incepand de la 1 martie 2014 este director de marketing al Grupului Renault pentru pietele din Marea Britanie, Irlanda, Cipru si Malta („North Territory”).