Grupul Hyundai Motor Co., cel mai mare constructor auto sud-coreean, a anuntat duminica majorarea numarului de autovehicule pe care si l-a propus sa-l comercializeze in acest an pe piata domestica, informeaza Rompres.

Intr-un comunicat oficial grupul Hyundai a precizat ca spera ca pana la finele anului sa vanda 650.000 de autovehicule in Coreea de Sud, in crestere cu 13,9 procente comparativ cu cele 570.814 autovehicule pe care le-a vandut anul trecut pe aceiasi piata si mai mult decat cele 630.000 de autovehicule pe care si le-a propus la inceputul anului.

Deja in primele sase luni ale lui 2006 Hyundai, firma care controleaza jumatate din piata auto sud-coreeana, a vandut 280.888 de autovehicule pe piata interna, avand drept obiectiv comercializarea a 370.000 de unitati in a doua jumatate a anului, o cifra cu 19,3 procente mai mare decat cea realizata in semestrul II 2005.

Majorarea obiectivelor de vanzari pentru piata domestica contrazice insa estimarile analistilor care sunt de parere ca Hyundai si ceilalti constructori auto sud-coreeni nu vor inregistra cresteri semnificative de vanzari in 2006 comparativ cu 2005, avand in vedere cresterea preturilor la petrol care, la randul lor, vor afecta expansiunea economiei sud-coreene, a patra economie asiatica.

Saptamana trecuta Hyundai a anuntat chiar ca in luna iunie 2006 vanzarile sale pe piata domestica au scazut cu 2,3 procente comparativ cu perioada similara a lui 2005, pana la 49.866 unitati, aceiasi situatie fiind inregistrata si la nivel mondial, unde s-a inregistrat o scadere de 1,6 procente comparativ cu luna iunie 2005, pana la 222.296 autovehicule vandute.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri