La finalul primelor patru luni cota de piata a marcii romanesti se situa la 5,52%, in usoara crestere de la 5,13%, la 31 martie. In aprilie 2014, Dacia detinea pe piata franceza o cota de 6,46%. Inmatricularile Dacia au scazut in aprilie cu 0,2%, fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 11.269 de autoturisme, conferind marcii o cota de piata de 6,6%, noteaza Mediafax.

Piata auto franceza a consemnat in aprilie o crestere de 1,8%, la 204.095 de autoturisme noi inmatriculate.Dintre modelele Dacia, Sandero se afla pe locul 9 in clasamentul celor mai bine vandute modele de pe piata franceza, cu 16.056 de unitati comercializate in primele patru luni si o cota de piata de 2,5%, urmat de Duster, pe locul 13, cu 13.254 autoturisme noi inmatriculate si o cota de 2%.

In top 100 se mai afla Dacia Lodgy, pe pozitia 65, cu 2.450 de unitati inmatriculate si o cota de 0,4%, Dacia Logan MCV II, pe locul 78, cu 2001 unitati si 0,3% cota de piata, precum si Dacia Dokker, pe locul 94, cu 1.510 unitati si o cota de 0,2%. In randul marcilor cu un volum mare al vanzarilor, cele mai importante scaderi au fost consemnate de Dacia, DS, marca a grupului francez PSA Peugeot Citroen, cu 13,4%, si Skoda, cu 2,2%.

Citeste si:

Inmatricularile grupului Renault, care detine si Dacia, au crescut cu 3% in primele patru luni, la 165.068 de autoturisme, iar cota de piata a atins 25,47%, fata de 26,12% in urma cu un an. In aprilie au fost inmatriculate 33.066 de autoturisme ale grupului Renault, in urcare cu 3,4% comparativ cu aceeasi luna a anului 2014.

Cota de piata a grupului Renault in aprilie a fost de 25,96%. Franta este cea mai mare piata a Dacia, inmatricularile de autoturisme noi crescand anul trecut cu 12,9% comparativ cu 2013, la 105.896 unitati.