Un record de vanzari a fost inregistrat si in luna martie, de 297 unitati, in crestere cu 85% comparativ cu martie 2015. "Gama noastra de automobile se extinde catre noi segmente si deschide noi oportunitati in piata, asa cum sunt noile BMW X4, Seria 2 Active Tourer sau Seria 2 Gran Tourer. Prin noile tehnologii oferim un nou nivel al experientei de condus – de la experienta electrica a BMW i si a modelelor BMW plug-in hybrid, la solutii inegalabile de conectivitate asa cum sunt BMW Apps sau functii internet si de comunicare pe baza de SIM integrat”, a declarat Wolfgang Schulz, director general BMW Group Romania.

SUV-ul BMW X5 ramane cel mai dorit model al marcii germane premium, in primele trei luni fiind comandate 120 de unitati, urmat de X3 cu 78 unitati si Seria 3 sedan cu 70. Pentru cele trei modele vanzarile s-au dublat fata de inceputul anului trecut.

Cererea pentru BMW Seria 7 a crescut de aproape patru ori in primele trei luni comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, la 21 de unitati.

Pentru marca MINI, cresterea este de 10% dupa primele trei luni, livrarile fiind de 34 de unitati. Cel mai cautat model al marcii ramane MINI Hatch 3 usi (16 livrari), urmat de MINI Hatch 5 usi (8 livrari) si MINI Countryman (8 livrari).