Autoitalia, importatorul marcilor Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati si Ssangyong, a vandut in primele zece luni ale anului 7.956 de masini, cu 42% peste cele 5.600 comercializate in perioada similara a anului precedent, conform datelor furnizate NewsIn marti de importator.

In octombrie compania a vandut 1.110 autovehicule, cu 83% peste nivelul din cea de-a zecea luna a lui 2005.

Compania pune cresterea pe seama berlinei Fiat Albea, care in octombrie a reprezentat peste 35% din vanzarile grupului. Noua generatie Albea a fost lansata in mai, iar compania spune ca atu-urile masinii tin de portbagajul foarte spatios si de preturile care pornesc de la 7.000 de euro, fara taxe. Cu taxe, preturile pentru varianta cu cele mai multe optiuni variaza intre 9.500 si 10.500 euro.

Albea a fost in primele zece luni cel mai vandut automobil Fiat, cu 2.674 de unitati comercializate, peste jumatate din cele 5.122 de masini Fiat vandute in acest interval.

Peste 2.100 din cele 2.674 de unitati Albea vandute in perioada ianuarie-octombrie sunt din generatia lansata acum cinci luni.

In perioada ianuarie - octombrie, compania a comercializat 2.370 de vehicule utilitare Fiat, 185 de unitati Alfa Romeo, 35 de masini Lancia, opt masini Maserati si 236 automobile de teren Ssangyong.

Autoitalia a vandut anul trecut 6.934 de unitati, iar in acest an compania si-a propus sa vanda 9.500 de vehicule.

Compania va lansa la finalul lui 2007 doua modele noi: Bravo si Linea.

Autoitalia a avut anul trecut o cota de 6% din piata importurilor de masini, unde lider a fost grupul Porsche cu 26%, urmat de Renault-Nissan cu 22 % si Tiriac Auto cu 14%.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri