DaimlerChrysler, al cincilea producator mondial de automobile, a anuntat ca anul trecut vanzarile sale de camioane au crescut cu 1,4%, pana la nivelul record de 537.000 de unitati, precizand insa ca asteapta o scadere a pietii in acest an.

"Drept rezultat al noilor reglementari, ne asteptam ca pietele din regiunea NAFTA (North American Free Trade Agreement) si Japonia sa cunoasca scaderi in 2007, in timp ce cererea de pe pietele din Europa se va reduce doar putin", a declarat seful diviziei de camioane a DaimlerChrysler, Andreas Renschler. Regiunea NAFTA cuprinde SUA, Canada si Mexic, informeaza NewsIn.

"Insa datorita faptului ca ne concentram pe sectorul de baza al diviziei noastre si oferim clientilor nostri produse si servicii excelente, credem ca suntem pregatiti pentru a intampina aceasta provocare. in plus, estimam ca pietele isi vor reveni in 2008, pe fondul aplicarii noilor reglementari legate de emisiile de dioxid de carbon", a adaugat acesta.

Pe piata europeana a camioanelor, principalii rivali ai DaimlerChrysler sunt grupurile Volvo, MAN si Scania. DaimlerChrysler a produs, in 2005, 4,81 milioane de automobile si are peste 350.000 de angajati pe plan mondial. In Romania, DaimlerChrysler isi gestioneaza de la 1 ianuarie comercializarea propriilor marci, prin compania mixta DaimlerChrysler-Automotive Romania, infiintata anul trecut. In 2006, marcile DaimlerChrysler si-au gasit in Romania aproape 5.000 de clienti.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri