Porsche Romania a anuntat ca inaugureaza vineri la Timisoara primul magazin de prezentare propriu intr-un spatiu inchiriat unde se vor comercializa automobile Audi, deoarece orasul este una dintre cele mai dinamice piete din Romania, a informat un comunicat al companiei.

Porsche Romania a anuntat anterior ca va inaugura, in 2007, un centru auto propriu la Timisoara in care va investi in jur de 4 milioane euro.

Magazinul de prezentare din Timisoara are spatiu pentru sase masini marca Audi si este primul pas din cei trei prevazuti de Porsche Romania pe termen scurt, precizeaza un comunicat al companiei. Concret, urmeaza inaugurarea unui service autorizat Audi, dotat conform standardelor marcii. Tot in 2007 este prevazuta demararea lucrarilor pentru construirea unui complex auto care va cuprinde un showroom, service cu toate functiunile aferente, statie pentru inspectii tehnice periodice si spalatorie. Complexul se va numi Porsche Timisoara si va include si o zona alocata Weltauto divizia pentru vehicule de ocazie.

Exista deja parteneri in zona cu care colaboram excelent, insa aceasta miscare strategica este justificata prin faptul ca Timisoara este recunoscuta ca fiind una dintre cele mai dinamice piete. Iar venirea Porsche Romania cu un dealer propriu in zona este in avantajul direct al potentialilor clienti, prin nivelul ridicat al serviciilor pe care le aducem, asa cum am facut-o peste tot unde am deschis reprezentante, a spus in comunicat directorul general al Porsche Romania, Dana Cortina.

Porsche Romania are in prezent patru dealeri proprii, toti in capitala, iar ultimii doi si-au inceput activitatea anul trecut dupa investitii totale de 15 milioane euro. Aceste patru centre auto proprii au asigurat anul trecut 24% din volumul vanzarilor importatorului, adica peste 10.000 de masini noi si de ocazie.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri