Reprezentantii companiei au declarat ca vanzarile de pe piata noastra ar putea fi mai mari, insa cota alocata de producator tarii noastre nu poate fi depasita. Comenzile pentru masina, care au ajuns pana acum la 100, s-au putut face de acum doua luni, dar nu a livrat nicio masina pana la lansarea oficiala, anunta NewsIn.

A treia generatie a Mercedes C Klasse berlina are 4,58 metri lungime, cu 5 centimetri mai mult decat generatia precedenta, lansata in anul 2000. Modelul va fi disponibil in trei variante de echipare, diferite si ca desgin: Avantgarde, Elegance si Clasic, iar motoarele vor fi cu aproximativ 10% mai puternice decat la versiunile din prezent. Masina e disponibila in opt versiuni de motorizate: cinci pe benzina si trei diesel, cu puteri cuprinse intre 136 si 272 de cai putere. Preturile variaza, in functie de motorizare si dotari, intre 25.500 si 37.500 euro, cu TVA inclus. Noua limuzina C Klasse concureaza pe piata cu modele precum BMW seria 3 si Audi A4.

Noua limuzina Clasa C inlocuieste o serie din care au fost vandute pe plan mondial peste 1,4 milioane de autovehicule incepand cu primavara anului 2000. in total, Mercedes-Benz a vandut, in intreaga lume, peste doua milioane de masini din versiunile Saloon (limuzina), Estate si Sports Coupé ale modelului anterior C Klasse. Acest lucru face din acest model cel mai bine vandut autoturism Mercedes-Benz. Germania reprezinta cea mai mare piata pentru acest model, aici fiind distribuite peste 30% din autovehiculele Clasa C vandute la nivel mondial.

Citeste si:

DaimlerChrysler a vandut anul trecut in Romania 1.685 de masini Mercedes, dintre care aproximativ 400 au fost clasa C. Anul acesta, producatorul spera sa vanda aproximativ 2.000 de autoturisme Mercedes, iar tinta de vanzari pentru toate marcile sale este de 6.000 de unitati pe piata romaneasca. Anul trecut, in tara s-au vandut aproximativ 4.800 de automobile ale marcilor DaimlerChrysler, cu 30% mai mult decat in 2005, cand vanzarile s-au situat in jurul a 3.700 de unitati.

Importatorul marcilor concernului era, pana la 1 ianuarie, compania Autorom din grupul tiriac Holdings. Auto Rom s-a desfiintat la inceputul anului, iar activitatile de import, marketing si vanzari pentru marcile Mercedes - Benz, Smart, Chrysler, Jeep, Dodge si Fuso au fost preluate de DaimlerChrysler Automotive Romania - companie mixta la care concernul DaimlerChrysler AG detine 51% din partile sociale, iar restul apartine grupului tiriac Holdings.