Producatorul nipon de automobile Toyota a devenit principalul producator de automobile in primul trimestru din 2007, vanzarile inregistrate in aceasta perioada ridicandu-se la 2,348 milioane de automobile, relateaza presa internationala.
Toyota, a carui valoare de piata se ridica la 230 miliarde de dolari, i-a devansat astfel pe americanii de la General Motors, ale caror vanzari au fost de 2,26 milioane unitati. O evolutie similara a fost inregistrata si in ceea ce priveste productia realizata in primele trei luni ale anului, niponii construind 2,367 milioane de automobile, fata de 2,335 milioane ale gigantului din Detroit.

Toyota a anuntat la sfarsitul anului trecut ca estimeaza pentru anul acesta o productie de 9,42 milioane automobile, ceea ce i-ar permite sa isi pastreze avantajul obtinut in fata concurentului american.

Cotidianul japonez Nikkei a afirmat intr-un articol pulicat luni ca Toyota Motor Corp. ar putea beneficia de o majorare cu 20% a profitului operational inregistrat in 2006, depasindu-si astfel propriile estimari de crestere, datorita vanzarilor din America de Nord.

Cel mai mare producator nipon de automobile ar putea inregistra un profit operational de 2,25 mii de miliarde yeni (19 miliarde dolari) in anul fiscal ce a luat sfarsit in martie 2007, depasind estimarile oficialilor Toyota, care mizau pe un profit de 2,2 miliarde yeni.

Datorita lansarii unor noi modele, precum RAV4, Lexus LS si Camry, Toyota s-a descurcat foarte bine pe piata americana, cea mai mare din lume, muscand din cota de piata a rivalilor de la General Motors si Ford Motor, care trec printr-o perioada de restructurari destul de dificila.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri