Oferta financiara si cea tehnica depuse de compania Ford vor fi deschise astazi de membrii Comisiei, cand vor fi demarate negocierile cu potentialul investitor, a spus Vladescu, precizand ca informatiile continute in oferte vor fi date publicitatii, numai dupa finalizarea negocierilor.

Comisia de privatizare a societatii Automobile Craiova a deschis plicurile sigilate continand documentele depuse de compania Ford, in vederea cumpararii pachetului de actiuni de 72,4% detinut de stat, in prezenta presei si a reprezentantului Ford, Lyle Waters. Vladescu a apreciat ca la o prima verificare documentele de calificare sunt complete.

"Speram ca oferta Ford sa satisfaca asteptarile autoritatilor si sa incheiem un acord social cu viitorii parteneri, in conditiile in care societatea din Craiova are 4.000 de salariati", a afirmat vicepresedintele AVAS, membru in comisia de privatizare, Constantin Botez.

Ford intentioneaza sa transforme fabrica de automobile de la Craiova intr-o unitate de productie de nivel mondial, uzina fiind considerata de importanta strategica pentru dezvoltarea grupului, a declarat, intr-un comunicat, presedintele producatorului american, John Fleming.

Daewoo Craiova estimeaza o productie de 350 mil. dolari anul acesta

Citeste si:

Daewoo Automobile Romania estimeaza ca daca va continua productia intregul an, valoarea cumulata a masinilor, cutiilor de viteza si motoarelor realizate la uzina va fi de 350,5 milioane dolari, iar valoarea vanzarilor va fi de 380,7 milioane dolari, conform unor estimari ale companiei, citate de NewsIn.

Anul trecut, Daewoo Craiova a avut o productie in valoare de 322,5 milioane dolari, iar valoarea vanzarilor a fost de 313,3 milioane dolari, dintre care aproximativ 40% au fost catre export.

Daewoo Craiova estimeaza ca anul acesta va produce 172.979 de motoare, in crestere cu 48% fata de anul trecut. Productia de cutii de viteze va atinge anul acesta nivelul de 223.943 unitati, in crestere cu 53% fata de anul 2006.

Reprezentantii Daewoo au declarat la inceputul anului ca au comenzi pentru motoare si cutii de viteze pentru intregul an. O parte din productie este exportata catre uzinele GM Daewoo din Coreea de Sud, iar restul merge catre Polonia, Ucraina si Uzbekistan, la uzine cu care General Motors are legaturi comerciale.