Producatorul de camioane si-a ridicat previziunile, estimand acum o crestere a cifrei de afaceri cu peste 10% in acest an si comenzi noi mai mari cu 5%.

MAN nu a dat detalii despre potentiala fuziune cu rivalul suedez Scania si a negat ca s-ar fi facut noi pasi in aceasta directie, care este una controversata. Profitul operational al grupului a crescut pana la 403 milioane euro, peste estimarile medii de 380 milioane ale unor analisti chestionati de Reuters.

Castigurile au inclus si un profit de 43 milioane euro din dividendele pentru detinerea de 15% in cadrul Scania, dar nu au inclus castigul extraordinar de 241 milioane euro, provenit mai ales din daunele platite de DaimlerChrysler pentru o intelegere care viza producatorul de camioane britanic ERF.

Citeste si:

Oficialii MAN au mai spus ca se asteapta ca marja profitului operational sa fie putin peste 10% in 2007, dupa estimari anterioare de 9,6%, si a apreciat ca divizia sa de baza, vehicule comerciale, va ajunge la o marja a profitului operational de 9,4%.

"Per total, MAN a inregistrat rezultate excelente, mai ales dinspre diviziile de vehicule comerciale si motoare diesel. Este foarte incurajator sa vedem ca MAN si-a imbunatatit rezultatele de la un trimestru la altul", a anuntat banca WestLB, intr-o nota catre clienti.