O alta companie indiana care vizeaza atasarea cele doua branduri de prestigiu in propriul portofoliu este producatorul Mahindra&Mahindra. Spre deosebire de conationali, cei de la Mahindra sunt atrasi mai mult de Land Rover, producatorul fiind cunoscut pentru productia de S.U.V.-uri, dar si pentru detinerea licentei pentru modelul Logan in India.
Ford a anuntat ca prezentarea oficiala a viitorilor proprietari pentru cele doua branduri, vandute la pachet, se va face spre sfarsitul anului sau cel mai tarziu in primul trimestru al anului viitor. Numarul petitorilor, in afara ambitiosilor indieni, se ridica la cinci fonduri private. Trei din aceste oferte au in prim plan fosti oamenii din conducerea Ford. Texas Pacific Group s-au aliat cu un fost manager al celor doua branduri, Bob Dover, Jacques Nasser, aflat pana nu demult la conducerea Ford, a inaintat o oferta comuna cu One Equity Partners, iar John Scheele, fost chief operating officer si presedinte Ford si-a unit fortele cu fondul Ripplewood.
Sansele fondurilor private, de a intra in posesia celor doua marci, nu sunt insa foarte considerabile datorita sumei de 1,5 miliarde dolari la cat se ridica pretentiile Ford si a labiltatii pietei creditelor si a burselor, inregistrata in luna iulie a acestui an.
Rezultatele financiare ale celor doua marci, originare din Marea Britanie, au fost contradictorii Jaguar a inregistrat pierderi de 519 milioane de dolari, in revenire totusi fata de pierderile anuale anterioare care se cifrau la 1,07 miliarde de dolari. Land Rover, in schimb, a raportat un profit de 200 milioane dolari.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: