Anuntand noul plan de afaceri pentru cei trei ani incepand din aprilie 2008, compania din Tokio a declarat ca are drept obiectiv atingerea unui profit operational de 150 miliarde yeni (1,30 miliarde dolari) in anul fiscal 2010/2011, a unor venituri de doua mii de miliarde yeni si a unei marje operationale de 7,5%.

Isuzu, care este unul dintre cei patru producatori de camione din Japonia, cunoscut pentru experienta sa privind tehnologia motoarelor diesel, si-a indeplinit obiectivele financiare precedente pe termen mediu cu un an inainte de termen, prin majorarea vanzarilor si reducerea costurilor.

Producatorii japonezi de camioane intentioneaza sa compenseze reducerea vanzarilor pe plan intern prin extinderea in strainatate, incercand in acelasi timp sa reduca cheltuielile prin cooperarea cu gruparile rivale si alti fabricanti de automobile.

Citeste si:

In cursul saptamanii trecute, Isuzu si Toyota Motor Corp., ce detine 5,9% din producatorul de camioane, au declarat ca vor realiza impreuna designul si vor produce motoare diesel de 1,6 litri pentru automobile Toyota destinate pietei europene incepand cu anul 2012.

Isuzu a anuntat luni un acord semnat cu divizia de camioane a Toyota, Hino Motors Ltd. privind construirea unor sisteme de curatare a emisiilor, destinate motoarelor diesel.

Rivalii sai din Japonia, Mitsubishi Fuso Truck & BusCorp si Nissan Diesel Motor Co. sunt detinute momentan de grupurile ce ocupa primele doua locuri ale clasamentului mondial al producatorilor de camioane, DaimlerChrysler AG, respectiv Volvo AG.