PSA vrea sa vanda peste patru milioane de masini pe an pana in 2010, avand drept obiectiv majorarea marjei de profit operational cu 6%-7% dupa aceasta data.

Obiectivul respecta asteptarile analistilor si este comparabil cu cel al rivalului francez Renault, care are drept obiectiv atingerea unei marje a profitului operational de 6% pana in 2009.

"In 2015, PSA Peugeot Citroen intentioneaza sa fie pozitionat foarte solid in Europa, fiind un grup profitabil si cu o crestere economica constanta, beneficiind de operatiuni extinse pe pietele globale si fiind unul dintre liderii industriei", reiese dintr-un comunicat emis de companie.

"Faurecia intentioneaza sa devina unul dintre liderii segmentului, Gefco planuieste sa devina liderul european al sectorului de logistica si Banque PSA Finance vrea sa ramana un etalor al profitabilitatii", a adaugat compania, facand referinta la distribuitorul de piese Faurecia, din care detine participatia majoritara, la grupul propriu de logistica Gefco si la divizia sa bancara de finantare a vanzarilor de automobile, Banque PSA.

Citeste si:

PSA mizeaza pe imbunatatirea calitatii portofoliului propriu de produse si servicii, marcile Peugeot si Citroen facand parte dintre primele cinci din Europa, relateaza Reuters.

Grupul mai are drept obiectiv organizarea unei relansari a liniei Peugeot si Citroen, planuin dezvaluirea de 29 de produse noi in Europa intre 2007 si 2010, relateaza Reuters.

PSA mai planuieste aplicarea unui program de reducere a cheltuielilor, scurtarea ciclurilor de dezvoltare du 30% si reducerea costurilor de aprovizionare cu 10%.