Dacia a vandut pe plan mondial peste 150.000 de automobile in primele opt luni ale anului, in crestere cu 13,8% fata de perioada similara din 2006, in timp ce vanzarile totale ale grupului Renault au scazut cu sub 1%, pana la aproape 1,65 milioane de unitati, conform raportului Renault.
Dacia a vandut 151.141 de automobile in intervalul ianuarie - august, in crestere cu 13,8% fata de cele aproape 133.000 comercializate in perioada similara a anului precedent. Vanzarile de autoturisme Dacia au ajuns anul acesta la 143.215 unitati, in crestere cu 14,4% fata de cele putin peste 125.000 vandute in primele opt luni din 2006.

La capitolul vehicule comerciale, vanzarile au urcat moderat, cu 3,3%, de la aproape 7.700 de unitati in opt luni din 2006, pana la 7.926 intre ianuarie si august anul curent. In iulie si august, vanzarile Dacia pe plan mondial au avansat cu 34,1%, pana la 39.228 de unitati, dupa ce in cele doua luni de anul trecut au fost sub 30.000 de unitati. In Romania, Dacia a vandut 68.676 automobile in primele opt luni ale acestui an, in timp ce Renault si-a gasit 21.749 de clienti.

Vanzarile de autoturisme Renault pe plan mondial au scazut cu 3%, de la 1,19 milioane unitati in primele opt luni ale anului trecut, la 1,16 milioane intre ianuarie - august 2007. La nivel de grup, vanzarile s-au diminuat cu 0,6%, pana la 1,64 milioane de unitati.

Romania a fost a sasea piata ca marime pentru marcile grupului Renault, cu peste 90.000 de vehicule vandute (Dacia+Renault), fiind devansata de Franta (434.000 de unitati vandute), Spania (137.000), Germania (105.000), Italia si Marea Britanie cu peste 95.000 fiecare. Romania a fost in primele opt luni piata din top zece unde grupul Renault a avut cea mai mare cota de piata (39,7%), superioara celei din Franta (24,6%) sau Turcia (15,1%).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri