Ford Motor Co. vrea sa vanda in totalitate marcile Jaguar si Land Rover, iar tranzactia ar putea fi finalizata la inceputul anului 2008, a declarat presedintele Ford Europa, John Fleming, la salonul auto de la Frankfurt, scrie publicatia just-auto.com, citand AP.
"Vindem pentru ca avem nevoie de bani", a declarat vicepresedintele Ford Europa Lewis Booth, care a precizat ca "este inca prea devreme pentru a discuta daca Ford va vinde toata participatia sau nu", potrivit surselor citate.

Ford a avut pierderi de 12,6 miliarde dolari in 2006 si se asteapta sa ajunga pana la 15-16 miliarde dolari inainte sa se reintoarca pe profit, in 2009, potrivit NewsIn.

Potrivit lui Booth, Ford este multumit de ofertele primite si va lua decizia de a vinde Jaguar si Land Rover cel mai probabil la inceputul anului 2008. Analistii estimeaza ca Ford ar putea obtine circa 1,5 miliarde de dolari pentru cele daua marci premium.

Vicepresedintele Ford Europa Lewis Both a spus ca la nivel de conducere se elaboreaza planul de vanzare pentru marca suedeza Volvo care ar putea avea loc la sfarsitul acestui an.

Ford a achizitionat Volvo in 1999 si momentan compania suedeza face parte din divizia de automobile de lux a grupului american, din care mai fac parte si marcile Jaguar si Land Rover. Ford nu ofera detalii defalcate privind performantele individuale ale brandurilor sale insa divizia sa de automobile de lux a inregistrat o pierdere de 327 milioane dolari in 2006.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri