Kia Romauto vrea sa vanda in acest an 3.000 de automobile, in crestere cu 50% fata de anul trecut, pe fondul lansarii in mai a modelului hatchback cee'd si a unei noi versiuni a acestei masini, la Salonul Auto Bucuresti. Cele doua versiuni cee'd vor reprezenta doua treimi din vanzarile marcii pe anul acesta, a spus pentru NewsIn, presedintele Kia Romauto, Dan Chitaru.

El a adaugat ca importatorul vrea sa-si extinda reteaua de dealeri, de la cei 22 din prezent, cu inca zece anul viitor, dar se va concentra asupra partii calitative si va ajuta dealerii cu vanzari mai slabe, prin investitii sau suplimentari ale stocurilor de masini. Investitia medie pentru o reprezentanta in tara este de doua milioane de euro, in timp ce in Capitala, unde sunt patru showroom-uri, investitia este mai mare.

La Salonul Auto Bucuresti, compania a lansat modelul cee'd Sporty Wagon, pentru care tinta de vanzari este de 50 de unitati lunar. Sporty Wagon este in medie cu 500 de euro mai scump decat varianta hatchback a modelului, lansata in mai, a mai spus Chitaru.

La sfarsitul acestui an sau inceputul lui 2008, compania va lansa varianta in trei usi a lui cee'd, numita Pro cee'd, iar in 2008 va intra pe piata o versiune restilizata a masinii de teren Sportage. Kia a vandut in primele opt luni ale anului, 1.500 de unitati.