Vanzarile producatorului ceh de automobile Skoda au depasit 460.000 de unitati in primele noua luni ale anului, ceea ce reprezinta o crestere de peste 12% fata de intervalul corespunzator al anului trecut, potrivit Prague Daily Monitor.
Skoda a vandut 462.429 masini in intervalul ianuarie-septembrie, fata de cele circa 410.000 comercializate in primele noua luni ale anului 2006, ceea ce reprezinta o crestere de 12,6%.

Producatorul ceh, parte a grupului german Volkswagen, a inregistrat cresteri ale vanzarilor in Europa de Vest de 9%, pana la 249.555 unitati, potrivt purtatorului de cuvant al Skoda Auto, Jaroslav Cerny, citat de Prague Daily Monitor.

In ceea ce priveste vanzarile in Europa de Est, acestea au crescut cu 36%, pana la 67.550 de masini, iar in Europa Centrala au ramas constante, in jurul valorii de 102.000 unitati. In China, Skoda a comercializat 14.000 de masini Octavia de la demararea productiei la fabrica din aceasta tara.

Cel mai bine vandut model al producatorului ceh a fost Octavia, cu 169.582 unitati comercializate in primele noua luni ale anului, in crestere cu 12% fata de intervalul ianuarie-septembrie al anului trecut. Anul trecut Skoda a vandut 549.667 masini la nivel mondial, cu 11,7% mai multe decat in 2005.

Compania ceha vrea sa produca un total de 600.000 de masini anul acesta, iar anul viitor tinta este de 800.000 de unitati.

Producatorul ceh de automobile Skoda intentioneaza sa ajunga la o productie anuala de un milion de masini in 2010, cu cinci ani mai devreme decat estimarile initiale ale companiei, a declarat Martin Jahn, membru al consiliului de administratie al companiei.

Romania a fost anul trecut a saptea piata ca vanzari pentru companie, cu un total de peste 20.000 de unitati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri