Trust Motors, importatorul marcii franceze Peugeot in Romania, estimeaza ca va comercializa in acest an circa 700 de unitati din modelul Peugeot 308 care este disponibil la vanzare in tara incepand de joi, au declarat, potrivit NewsIn, reprezentantii companiei.
"Stocul lunar pentru modelul 308 este de 350 de unitati, iar noi credem ca vom comercializa 700 de masini, din acest model, pana la sfarsitul anului acesta. Deja avem pana in prezent 120 de comenzi pentru Peugeot 308, ceea ce ne face sa credem ca tinta pe care ne-am propus-o va fi atinsa", au spus oficialii Trust Motors.

Peugeot vrea sa vanda anual 350.000 de exemplare din modelul 308, la nivel mondial. Noul model al Peugeot este produs la uzina Mulhouse, in nord-estul Frantei. Motoarele diesel care echipeaza modelul 308 sunt fabricate in cadrul joint-venture-ului cu Ford, iar cele pe benzina au rezultat in urma unui parteneriat cu BMW, cu scopul de a reduce costurile.

Modelul 308 ar putea primi, in 2009, un motor hibrid. Pana atunci vor fi lansate si alte versiuni de caroserie, cum ar fi break, coupe-cabriolet si MPV (multi-purpose vehicle).

Concurentii pe piata romaneasca ai Peugeot 308 sunt Volkswagen Golf, Opel Astra, Renault Megane, Ford Focus si Citroen C4.

Trust Motors a comercializat in primele noua luni 12.845 de autoturisme si vehicule comerciale si a avut 4,8% din piata. Vanzarile de autoturisme Peugeot au urcat in primele noua luni cu 38%, pana la 10.656 unitati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri