Peugeot prezinta noul SUV 2008, care va fi comercializat incepand cu sfarsitul anului 2019, cu o motorizare electrica si trei termina. Modelul este produs la Vigo pentru Europa si la Wuhan pentru China.

Noul SUV Peugeot 2008 ofera libertatea de a alege intre 3 tipuri eficiente de propulsie: electric, benzina sau motorina.

Peugeot 2008 electric

Motorul electric produce 136CP si un cuplu de 260 Nm. Bateria are o capacitate de 50kWh, asigurand o autonomie de pana la 310 km, conform ciclului WLTP. Aceasta are o garantie de 8 ani sau 160 000 km pentru 70% din capacitatea de incarcare.

Sunt disponibile doua moduri de recuperare a energiei la franare: Drive (D- recuperare standard) si Brake (B- recuperarea permite deccelerarea direct din pedala acceleratorului). Bateriile se afla in podea pentru a garanta un spatiu interior si un volum al portbagajului identice cu cele de pe versiunile termice.

Timpul de incarcare dureaza 16 ore de la o priza Green UPTM Legrand®, intre 5h15 minute si 8 ore pentru o incarcare completa de la un WallBox (trei faze 11 kW cu incarcator optional sau o singura faza 7.4 kW) sau 30 minute de la un terminal public cu o putere de 100 kW pentru o incarcare de 80%.

Citeste si:
Ford va concedia 20% din forta de munca din Europa
Ford va concedia 20% din...

Incarcarea intarziata programabila poate fi efectuata cu ajutorul ecranului de navigatie sau prin intermediul smartphone-ului, gratie aplicatiei MyPeugeot®. Aceasta din urma permite initierea incarcarii in orice moment sau verificarea de la distanta a nivelului de incarcare.

Motorizarile termice Euro 6

Anumite motorizari pot fi asociate cu transmisia automata cu 8 trepte (EAT8) de ultima generatie.

Propulsoarele PureTech pe benzina, de 1,2 litri, in 3 cilindri respecta standardul Euro 6.2 si sunt oferite in variante de 100CP (S&S BVM 6), 130CP (S&S BVM6 sau EAT8) sau 155 CP (S&S EAT8 -doar pe versiunile GT). Motorizarile BlueHDI diesel de 1.5 litri cu 4 cilindri sunt disponibile in varianta de 100 CP (S&S BVM6) sau 130CP (S&S EAT8).

Exista trei moduri de conducere: Eco, Normal si Sport. Tehnologia optionala Grip Control este conectata cu Hill Assist Descent Control (HADC) pentru a controla in siguranta vehiculul si traiectoria sa pe pantele abrupte.

Citeste si:
Peugeot 508 Sport va avea 360 de cai putere
Peugeot 508 Sport va avea 360...

Spatiul oferit de scaunele din spate (un nou record pentru platforma CMP) face din noul 2008 un SUV deosebit de versatil. Lungimea de 4.30 m si ampatamentul de 2.60 m ii ofera un volum al portbagajului de pana la 434 l (VDA V210). Modularitatea este asigurata de o podea cu 2 pozitii (in functie de versiune).

Pe langa buzunarele traditionale ale portierelor si torpedo, sub cotiera fata centrala se afla un spatiu de depozitare generos si un alt spatiu in fata schimbatorului de viteze. Un spatiu de depozitare discret se afla in partea inferioara a consolei centrale. Aici se afla zona de incarcare prin inductie si capacul acesteia, care, in pozitie deschisa, poate gazdui un smartphone. Pasagerii se pot bucura, de asemenea, de un habitaclu plin de lumina, gratie plafonului panoramic optional.

Modelul este echipat cu numeroase sisteme de asistenta la condus, specifice segmentelor superioare. Printre acestea de numara: Drive Assist plus, Park Assist, franare de urgenta automata, avertizare la parasirea benzii de circulatie, alerta atentie sofer, comutare automata a luminilor de drum, recunoasterea indicatoarelor de viteza si recomandari, monitorizare activa a punctului mort, frana de mana electrica.

Tehnologia MirrorScreen permite afisarea ecranului smartphone-ului pe ecranul tactil, pentru a profita de aplicatiile AndroidAutoTM, AppleCarPlayTM sau MirrorLinkTM.

Citeste si:
Programul Rabla demareaza pe 12 aprilie. Iata ce masini puteti cumpara
Programul Rabla 2019...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si
Mercedes-Benz EQC costa de la 75.900 euro in Romania