Noul Peugeot 208 va fi comercializat in Romania incepand cu toamna anului 2019 si va fi prezentat in premiera mondiala la Salonul Auto de la Geneva 2019. Acesta poate fi deja rezervat in Franta in toate optiunile de propulsie.

Modelul va fi disponibil inca de la lansare cu o versiune electrica. Peugeot e-208 va avea un motor cu 100 KW (136 CP), cuplu maxim de 260 Nm (disponibil de la 0 km/h) pentru reactii imediate, display tehnologii pe ecranul central (afisaj in timp real privind functionarea propulsiei).

Noul Peugeot e-208 este echipat cu baterie de 50 kWh, ce permite o autonomie de pana la 340 km (WLTP) si 450 km (NEDC). Aceasta baterie are o garantie de 8 ani sau 160 000 km pentru 70% din capacitatea sa de incarcare.

Modurile de incarcare sunt flexibile si adaptate utilizarii de zi cu zi. Sunt posibile trei moduri de incarcare:

- la o priza clasica, sau pentru o incarcare completa in 16h, la o statie de incarcare Legrand® Green Up™, care include si cablu de reincarcare,
- de la un Wall Box, ce asigura o incarcare completa in 5h15 in varianta trifazica (11 kW) sau in 8 ore in varianta monofazica (7.4 kW),
- de la o statie de incarcare publica: incarcare in 30 de minute in proportie de 80%.

Test drive cu Opel Grandland...
Citeste si: Test drive cu Opel Grandland X, cel mai spatios SUV al marcii

Noul PEUGEOT e-208 poate fi incarcat si de la distanta daca este programat prin ecranul Navigatiei Conectate sau prin aplicatia pentru smartphone MyPeugeot. Acest sistem permite initierea sau incetarea incarcarii in orice moment, precum si consultarea statusului incarcarii.

Motorizari Peugeot 208

Noul Peugeot 208 dispune de o gama de motorizari termice care respecta standardele Euro 6.2 pentru benzina si diesel. Motorizarile PureTech 100 si 130 sunt disponibile in asociere cu transmisia automata in 8 trepte EAT8.

Pe benzina, sunt disponibile motoare de 1.2l cu 3 cilindri:

- PureTech 75 S&S BVM5
- PureTech 100 S&S BVM6 sau EAT8
- PureTech 130 S&S EAT8.

Noul Kia e-Soul 100% electric...
Citeste si: Noul Kia e-Soul soseste spre sfarsitul primului trimestru

In versiunea Diesel, este disponibil un singur motor de 1.5l cu 4 cilindri: BlueHDi 100 S&S BVM6.

Pentru regiunile in care cerintele in materie de control al emisiilor sunt mai putin stringente, sunt disponibile motorizari cu cutie de viteze manuala (BVM6) sau automata (EAT6).

Mai lung, mai lat si cu garda la sol mai joasa fata de actualul 208, aceasta noua generatie adopta o silueta distinctiva, ce evoca caracterul atletic al acestui model. Aripile largi, bine definite si liniile accentuate ale caroseriei aduc o nota de senzualitate.

Partea frontala dispune de o semnatura luminoasa evidentiata de blocurile optice cu tehnologie LED (in functie de versiune), vizibile atat ziua, cat si noaptea, cu efectul caracteristic al celor 3 gheare, dar si de semnatura vizuala prezenta in partea de jos a noului Peugeot 508. Grila cadrilata afiseaza cu mandrie sigla cu Leul in centru, facand o impresie imediata. Culori noi: galben metalizat Faro, albastru Vertigo in trei straturi si rosu Elixir.

Test drive cu a doua...
Citeste si: Test drive cu Peugeot 5008, un SUV cu 7 locuri si un interior elegant


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si
Test drive cu a patra generatie Mazda3: progrese mari