Vanzarile brandului Mercedes-Benz au crescut cu 3,2% la 1,19 milioane unitati, a anuntat marti producatorul german. Livarile modelului mini Smart au scazut cu 10,3%, la 100.600 unitati.

In ceea ce priveste performantele brandului super-lux de limuzine Maybach, Mercedes a anuntat vanzarea a 400 de unitati.

"In 2007 am pus bazele unui cadru menit a sustine cresterea sustenabila a profitului mai ales prin lansarea noilor modele Mercedes-Benz C-Class si Smart for two", a declarat directorul executiv al grupului, Dieter Zetsche.

Mercedes a lansat o noua versiune a modelului C-Class la sfarsitul lunii martie 2007, model prin care doreste sa recastige locul intai pierdut in fata rivalilor de la BMW, a carui noua campanie de lansare de noi modele a propulsat-o in fata celor de la Mercedes-Benz Cars.

BMW a castigat deja batalia pentru anul 2007, dupa ce vanzarile grupului au crescut cu 8,3%, la 1,35 milioane unitati pentru primele 11 luni ale anului trecut, conform Reuters.

Citeste si:

Daimler a vandut 261.500 automobile Mercedes C-Class in 2007, in crestere cu 57%, mizand pe lansarea unui nou model spre sfarsitul anului curent, pentru a beneficia de elanul obtinut.

Vanzarile SUV-urilor Mercedes-Benz au crescut cu 6%, la 180.100 unitati in 2007, transformand acest brand in cel mai de succes in Europa Occidentala si Germania.

Modelul Smart for two a inregistrat o crestere de 43% a vanzarilor, la 97.200 unitati. Modelul va fi lansat in cursul acestei luni pe piata americana.

"Interesul crescut al consumatorilor americani pentru automobile eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil fac din Smart for two un model ideal pentru principala piata automobilistica din lume", a declarat compania, adaugand ca peste 75.000 de persoane s-au inscris deja pentru a primi informatii si de a fi alesi pentru testarea noului model.