Volkswagen, cel de-al patrulea producator de automobile din lume, a anuntat ca profitul operational al marcii principale Volkswagen (VW) a crescut in primul trimestru cu 19%, la 461 milioane euro.
Veniturile s-au mentinut la 18,09 miliarde euro, iar marja a fost de aproape 2,55%, fata de 2,14% anul trecut.

Divizia de servicii financiare a grupului a anuntat ca profitul operational a crescut cu 7%, la 276 milioane euro, in ciuda inaspririi conditiilor de creditare si a majorarii costurilor de refinantare din piata.

Printre alte marci importante ale grupului, unitatea ceha Skoda a continuat sa ofere o sustinere puternica, afisand o crestere de 5,8% a profitului operational, la 182 milioane euro, desi profitabilitatea a scazut cu 0,2%, la 8,3%.

Marca SEAT a trecut la un profit de 12 milioane euro, de la o pierdere de 11 milioane euro, in timp ce divizia de vehicule comerciale VW a afisat o crestere de 56% a profitului operational in acest trimestru, la 103 milioane euro.

Grupul a publicat rezultatele preliminare pentru primul trimestru saptamana trecuta, rezultate care nu a depasit estimarile, ci au fost in linie cu acestea, la fel ca in trimestrele recente.

Volkswagen estimeaza pentru 2008 o crestere a vanzarilor de vehicule, a veniturilor si a profitului operational, dar si un aflux de capital pozitiv si imbunatatirea nivelului de lichiditate in cadrul diviziei de autoturisme.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri