Din totalul de 893 de unitati comercializate in prima parte a acestui an pe piata autohtona, cele mai bine vandute modele au fost Mazda3, cu 315 unitati, Mazda2, cu 282 de unitati, Mazda CX-7, cu 125 de unitati si Mazda6, cu 106 unitati comercializate.

In luna aprilie, Mazda a comercializat in Romania 267 de vehicule, inregistrand o crestere de 368% fata de aceeasi perioada din 2007. Cel mai bine vandut model in aceasta luna a fost a fost Mazda2, cu 137 de unitati, urmat de Mazda6 si Mazda3, cu cate 39 de unitati fiecare si de SUV-ul CX-7, cu 36 de unitati.

Extinderea constanta a retelei de distributie reprezinta un element important al dezvoltarii Mazda in Romania, sustin reprezentantii companiei.

Astfel, in luna mai se vor deschide trei noi show room-uri. Dealerul Arian Motors va inaugura un nou centru cu o suprafata de 500 mp in Brasov, in timp ce alti doi parteneri isi vor incepe activitatea in Galati si in Bacau.

Cristian Rigu, a mentionat ca este posibila depasirea obiectivului de vanzari fixat pentru 2008, de 2.000 de unitati, dupa cum afirma Cristian Rigu, managerul Mazda Romania.

Citeste si:

Mazda vrea sa vanda pe piata autohtona intre 6.500 si 8.000 de masini in anul 2015, prin extinderea retelei de distributie, care va ajunge la 30 de show-room-uri pana in acel an, a mai spus Rigu.

In acest sens, obiectivul Mazda Romania pentru anul 2008 este de a creste reteaua de distributie la 20 de show-room-uri, acestea urmand sa fie pozitionate in marile orase, precum Galati, Ploiesti si Craiova.

Reprezentantul Mazda a precizat ca extinderea retelei de show-room-uri vizeaza punctele de acces in orase, datorita traficului intens si al vizibilitatii sporite.

Vanzarile Mazda in primul trimestru al anului 2008 pe piata din Romania au crescut cu 545% fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 626 unitati comercializate.

In prezent, Mazda face vanzari in Romania prin intermediul a noua dealeri prezenti in Bucuresti, Constanta, Iasi, Braila, Focsani, Cluj-Napoca, Sibiu, Pitesti si Timisoara.