Potrivit informatiilor furnizate de catre companie, cresterea volumului vanzarilor a fost influentata in special de rezultatele marcii Fiat (vehicule personale si LCV - vehicule comerciale usoare). Astfel, vanzarile de autoturisme Fiat au ajuns la 2.665 unitati in primele patru luni ale acestui an, in crestere cu 42% fata de perioada similara din 2007, cand au fost comercializate 1.878 de masini. De asemenea, vanzarile Fiat LCV au inregistrat o crestere de 71% (2.503 unitati comercializate), comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, cand au fost vandute 1.462 vehicule.

Vanzarile marcii Lancia au crescut cu cinci unitati, de la noua autovehicule comercializate in primele patru luni ale anului trecut, la 14 livrari efectuale in 2008, ceea ce procentual reprezinta o crestere de 56%. Marca de lux Maserati a inregistrat si ea o crestere a vanzarilor cu sase unitati, de la patru masini livrate in primele patru luni ale anului 2007, la 10 unitati vandute in acest an.

Pe de alta parte, vanzarile marcilor Alfa Romeo si Ssang Yong au inregistrat scaderi procentuale de 3% si respectiv 36%. Volumul de vanzari al Alfa Romeo a scazut in primele patru luni ale acestui an la 71 de unitati, de la 73 de masini livrate in perioada similara a anului trecut, in timp ce si vanzarile marcii Ssang Yong au scazut cu 32 de unitati in acest an fata de 90 de masini comercializate in perioada ianuarie-aprilei 2007.

Tinta de vanzari a Autoitalia Group pe piata romaneasca in anul 2008 este de circa 20.000 de unitati, cu 20% mai mult decat vanzarile de anul trecut (16.338 de unitati). Potrivit reprezentantilor companiei, in 2007 reteaua avea circa 30 de reprezentanti teritoriali.