Cresterea volumului de vanzari ale BMW Group Romania in primele patru luni ale acestui an s-a datorat in special rezultatelor obtinute la comercializarea modelului BMW X5, cu 321 de unitati vandute, dar si vanzarilor modelelor apartinand Seriei 3 (210 unitati in primele patru luni ale acestui an).

Din totalul vanzarilor de 855 de unitati, inregistrate in primele patru luni ale acestui an, 90,76% au fost ale marcii BMW, cu 776 de unitati, in timp ce 9,23% din masinile vandute au fost marca Mini (79 de unitati).

Pentru marca BMW a fost inregistrata o crestere a vanzarilor de 57,7% in primele patru luni ale acestui an (776 unitati), fata de perioada similara a anului trecut, cand au fost vandute 492 de masini. BMW a comercializat in luna ianuarie 185 de unitati, in februarie 186, in luna martie198 de masini, iar in aprilie a acestui an 207 de unitati.

Cele mai putin vandute modele BMW apartin Seriei 7 si Z4, cu doar cinci unitati comercializate fiecare in primele patru luni ale acestui an.

Celelalte modele, apartinand seriilor 1, 5, 6 si X3 au inregistrat impreuna un volum de 163 de unitati comercializate in primele patru luni ale acestui an.

Citeste si:

Marca Mini a inregistrat o crestere de 71,7% a vanzarilor in primele trei luni ale acestui an, cu 79 de unitati comercializate in 2008, fata de 46 de masini vandute in aceeasi perioada a anului trecut.

Potrivit BMW Group Romania, in anul 2008 se estimeaza comercializarea unui numar de aproximativ 3.000 din autovehiculele, iar dintre acestea, circa 2.000 vor fi echipate cu sistemul EfficientDynamics.

Acesta este un pachet de tehnologii prin care se urmareste reducerea consumului de combustibil si a emisiilor de noxe, alaturi de imbunatatirea comportamentului dinamic al automobilului.

Vanzarile BMW in Romania au ajuns la 2.727 de unitati anul trecut, in timp ce marca Mini a inregistrat 195 de masini comercializate in 2007.