Compania japoneza Mitsubishi Motors si grupul francez PSA Peugeot Citroen au anuntat luni ca vor forma o companie cu capital mixt in Rusia, pentru a produce automobile pentru cele trei marci incepand din 2011.
Fabrica din orasul Kaluga, situat la 180 km sud-vest de Moscova, va produce SUV-uri pentru Mitsubishi, Peugeot si Citroen, precum si berline pentru Peugeot si Citroen, avand o capacitate totala de 160.000 vehicule.

Productia va incepe in 2011, potrivit unei declaratii comune a companiilor.

Peugeot Citroen, numarul doi in productia de autoturisme din Europa, a declarat in ianuarie ca a investit 300 milioane euro (467 milioane dolari) in fabrica de la Kaluga, ce va avea o capacitate de productie anuala de 150.000 autoturisme incepand cu 2010.

Peugeot Citroen va detine o participatie majoritara, potrivit unui purtator de cuvant al companiei Mitsubishi Motors.

Cei doi producatori de autoturisme au un acord sub care Mitsubishi Motors construieste autoturisme 4X4, precum modelul C-Crosser si Peugeot 4007.

Se asteapta ca piata auto din Rusia sa o depaseasca pe cea din Germania, numarul unu in Europa, in cativa ani, devenind tinta mai multor producatori mondiali de autoturisme.

Mitsubishi Motors a vandut 107.000 SUV-uri Outlander, sedanuri Lancer si alte autoturisme in Rusia in anul fiscal incheiat pe 31 martie, urmarind o crestere de 31% la 140.000 autoturisme anul acesta.

Peugeot Citroen urmareste sa vanda 100.000 autoturisme pana in 2010.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri