Vanzarile BMW Group (BMW si Mini) in Romania au crescut in primul semestru al anului cu 36,7% fata de perioada similara a anului trecut, la 1.376 de unitati, potrivit informatiilor furnizate Wall-Street de catre companie.
Vanzarile marcii BMW au inregistrat un avans de 36% dupa primele sase luni, comparativ cu intervalul ianuarie-iunie al anului trecut, la 1.252 unitati.

In luna iunie BMW a comercializat pe piata romaneasca 235 de unitati.

Cel mai vindut model BMW a fost BMW X5 cu 96 de unitati livrate in luna iunie si 513 unitati in primele sase luni, reprezentand o crestere de 391% fata de aceeasi perioada din 2007.

Pe locul doi la vanzari se afla Seria 3 cu 70 de unitati comercializate in luna iunie si 339 unitati in prima parte a anului, un avans de 21% fata de perioada similara a anului trecut. Dintre acestea 56 de masini au fost Cabriolet si 116 Coupe.

Luna iunie a fost cea mai buna luna din istorie pentru Mini cu 27 de unitati livrate. In primul semestru al anului vanzarile Mini au crescut cu 57% fata de anul precedent, la 124 de masini livrate. Cele mai de succes modele Mini au fost Mini Cooper cu 96 unitati si Mini Clubman cu 14 unitati.

Potrivit BMW Group Romania, in anul 2008 se estimeaza comercializarea unui numar de aproximativ 3.000 din autovehiculele, iar dintre acestea, circa 2.000 vor fi echipate cu sistemul EfficientDynamics. Acesta este un pachet de tehnologii prin care se urmareste reducerea consumului de combustibil si a emisiilor de noxe, alaturi de imbunatatirea comportamentului dinamic al automobilului.

Vanzarile BMW pe piata romaneasca au crescut anul trecut cu 65%, la 2.727 de unitati, cel mai bine vandut model fiind modelul de teren X5, cu 809 unitati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri