Dacia Logan a fost cel mai vandut model de clasa medie din Bulgaria in primul semestru din 2008, cu 1.218 unitati, iar vanzarile de masini noi au crescut in prima jumatate a anului cu 21% fata de perioada similara din 2007, potrivit datelor prezentate de asociatia producatorilor locali de automobile, citeaza NewsIn.
Dealerii locali din Bulgaria au anuntat ca vanzarile din prima parte a anului au atins 30.189 de automobile, camioane, motociclete si autobuze, cu pana la peste 4.386 de unitati mai mult decat in perioada similara a anului precedent.

Vanzarile de autobuze au inregistrat cea mai mare crestere, inregistrand o crestere cu 175% de la an la an, pana la 163 de unitati. De asemenea si segmentul de camioane a inregistrat o crestere importanta, urcand vanzarile la 2.025 de unitati cu 60% mai mult ca in perioada similara din 2007.

In ceea ce priveste vanzarile de automobile de clasa medie, modelul Dacia Logan a fost cel mai vandut, cu 1.218 de unitati.

In ceea ce priveste topul dealerilor, Opel a urcat pe locul 1 datorita achizitiilor realizate de catre ministerului bulgar de interne pentru schimbarea flotei auto. Marca Opel detine astfel in primul semestru din 2008 o cota-parte de 11,57% pe piata din Bulgaria cu 3.240 de unitati vandute. Toyota Balkans a renuntat la prima pozitie pe care o ocupa in 2007 si a reusit sa se claseze pe locul doi prin vanzarea a 2.779 de automobile, ceea ce reprezinta o cota de 9,92%, iar VW dealerul Porsche s-a clasat pe locul 3.

Dealerul Iveco detine 35,69% din piata camioanelor in primul semestru cu 781 de masini comercializate, fiind urmat de Mercedes, cu 33,27% din piata si 728 de masini comercializate. Isuzu s-a clasat in top in ceea ce priveste vanzarea de autobuze, in timp ce marca Peugeot conduce pe segmentul de motociclete.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri