Investitia totala in parteneriatul indo-german va fi de aproximativ 700 milioane de euro, pe parcursul urmatorilor cinci ani. Capitalul propriu investit de Daimler si Hero Group se va ridica la aproximativ 360 de milioane de euro. In acest sens, Daimler va contribui in India, ca investitor direct, cu 220 de milioane de euro.

Alegerea locatiei pentru vehiculele comerciale Daimler Hero a fost bazata pe proximitatea furnizorilor, a prezentei portului si a unei infrastructuri bune.

Incepand cu 2010, fabrica va produce pana la 70.000 de camioane pentru pietele din strainatate ale caror cerinte sunt similare cu cele ale pietei indiene.

Daimler AG si Hero Group au semnat contractul de stabilire a acestui parteneriat la Dehli, pe 21 aprilie.

Citeste si:

Daimler Trucks este o divizie a Daimler AG si cel mai mare producator de camioane din lume. Cu cele cinci branduri de camioane – Mercedes-Benz, Freightliner, Sterling, Western Star si Mitsubishi Fuso – a generat venituri de 28.466 miliarde de euro in 2007 din vanzarile a peste 467.667 de unitati in intreaga lume.

Hero Group, fondat in urma cu 50 de ani de catre familia Munjal, este un conglomerat cu numeroase divizii si produse care genereaza anual venituri de 4 miliarde de dolari. Compania are o retea foarte bine dezvoltata si este un bun cunoscator al pietei din India.

Hero Honda Motors Ltd. – un parteneriat intre Hero Group si Honda – este liderul mondial al producatorilor de motociclete si a furnizat pana in prezent mai mult de 20 de milioane de motociclete pentru piata din India.