Compania, ce urmeaza sa lanseze in octombrie cel mai ieftin model de autovehicul din lume, Nano, a anuntat ca profitul net din intervalul aprilie-iunie a scazut la 3,26 miliarde de rupii (77 milioane de dolari) de la 4,67 miliarde de rupii, anul trecut. Un sondaj Reuters prognoza un profit net de 3,20 miliarde de rupii, la vanzari nete de 65,70 miliarde de rupii.

Tata Motors, al treilea constructor de automobile indian, dupa Maruti Suzuki si Hyundai, detine companii de productie si distribuire cu capital mixt impreuna cu grupul Fiat. Acesta a achizitionat recent marcile Jaguar si Land Rover ale companiei Ford in schimbul sumei de 2,3 miliarde de dolari.

Compania detine 60% din piata de camioane si autobuze din India, a cincea piata ,ca marime, din lume si a vandut 127,361 de vehicule in intervalul aprilie-iunie, inregistrand o crestere de 3% fata de aceeasi perioada a anului trecut.