Marca Volkswagen, prezenta pe plan local prin importatorul Porsche Romania, ar putea detine 7,4% din piata anul acesta si 8% in urmatorii doi ani, a declarat, pentru Wall-Street, directorul de marketing al marcii Volkswagen, Sebastian Vlasceanu.
"Estimam o cota de piata de 7,4% anul acesta si de 8% in 2009 si 2010", a precizat Vlasceanu.

Porsche Romania a vandut prin programul Remat peste 800 de unitati Volkswagen,reprezentand 81% din totalul de 1.039 unitati alocate. Cele mai vandute masini fiind Polo GP si Golf V dar si Jetta, Passat, Golf Plus sau Golf Variant.

"Clientii prefera masinile economice, diesel Volkswagen. Doua modele de volum - Polo si Golf - sunt disponibile numai in 5 usi, dar unde exista varianta de 4 usi, aceasta este preferata. Cea mai mica cerere este pentru 3 usi", a precizat Vlasceanu.

Compania a vandut 220 de unitati din modelul VW Passat CC lansat in iunie, versiunea coupe cu patru usi a modelului Passat, pentru care estimeaza livrari de 550 de unitati anul acesta.

Tinta de vanzari pentru marca Volkswagen este de peste 22.000 de unitati anul acesta. In 2007 compania a comercializat aproximativ 22.400 de masini.

Potrivit directorului de marketing al Volkswagen, "fluctuatiile de curs valutar au efect asupra vanzarilor, pe cursuri mai mici cresc vanzarile".

Porsche Romania a vandut peste 80.000 de masini Volkswagen, de la intrarea pe piata romaneasca.

Compania, care are in portofoliu marcile Audi, Volkswagen, Skoda, Seat si Porsche, este singurul importator auto de pe piata romaneasca care a realizat afaceri de peste un miliard de euro in 2007.

Anul trecut, Porsche Romania a inregistrat vanzari de 58.790 de vehicule, inclusiv vehiculele comerciale Volkswagen, ceea ce reprezinta o crestere de 35% fata de cele 43.541 vehicule comercializate de companie in 2006.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri