Noul Seria 3 are faruri si stopuri cu noi contururi specifice marcii, sursele de lumina ale semnalizatoarelor au o structura striata.

Ansamblul spate, bara, stopuri si manerul capotei de la portbagaj, a suferit o schimbare de design. Stopurile au doua zone de lumini LED.

In functie de model, ampatamentul trenului spate a fost marit cu pana la 24 milimetri prin intermediul unui nou suport al rotii si a altor detalii modificate.

Motorizarile Seria 3 sunt 5 variante diesel cu puteri cuprinse intre 143 CP si 286 CP si 6 pe benzina cu puteri intre 122 CP si 306 CP.

Modelul dispune de o noua generatie a sistemului de operare BMW iDrive, disponibil optional la noul BMW Seria 3 pentru activarea si controlul functiilor de entertainment, informare, navigare si telecomunicatie. Noul iDrive suporta operarea in mai multe moduri prin comanda vocala ai are un display cu diagonala de 8,8 toli. Sistemul de navigatie are un hard de 80 GB si permite fisierelor muzicale sa fie transferate de pe hard disc pe CD, player MP3 sau stick USB.

Citeste si:

Sistemul BMW xDrive este disponibil optional pentru cinci tipuri de motoare din dotarea versiunilor BMW Seria 3 Sedan si BMW Seria 3 Touring, precum si pentru BMW 320xd - in premiera la BMW Seria 3 se ofera combinatia tractiunii integrale BMW xDrive cu un motor cu patru cilindri.

Noul BMW Seria 3 are la puntea spate o suspensie cu cinci brate. Axul cu bara de tensiune, cu dublu brat, cu stabilizator este realizat in cea mai mare parte din aluminiu.

O alta noutate este transmisia automata sport cu sapte viteze, cu dublu ambreiaj, pentru modelele BMW 335i Coupé si BMW 335i Cabriolet.

Noul Seria 3 are in dotarea standard sase airbaguri, centuri automate cu prindere in trei puncte si tetiere pentru toate locurile.

Potrivit BMW Group Romania, in anul 2008 se estimeaza comercializarea unui numar de aproximativ 3.000 din autovehicule, iar dintre acestea, circa 2.000 vor fi echipate cu sistemul EfficientDynamics.